2010年4月14日星期三

the reason of PONTENG

,
1.
最體面的理由

:"Saya takut la cikgu! Terlalu handsome, manyak perempuan tengok saya"


2.
最實事求是的理由
:"Cikgu terlalu hodoh! Saya tak tahan tengok!"


3.
最拍馬屁的理由
:"Cikgu terlalu cantik~~~ Saya takut saya tak boleh tahan juga..."




4.
最無聊的理由
:"Kawan sebelah maja tak mau cakap dengan saya"




5.
最是理由的理由

:"Kawan saya belanja makan...Bayar hutang..Cikgu mau saya pinjam kasi u?"


6.
最Cheap的理由
:"Saya tolong nenek saya pindah rumah"




7.
最蠻橫的理由
:"Tak syok! Tarak feel!"




8.
最無奈的理由
:"Stokin saya baru cuci semalam..belum kering..tak pakai pigi sekolah tak boleh....."




9.
最丟面子的理由
:"Tadi nampak leng lui di atas jalan...Tak nampak jalan dan jatuh dalam longkang....."




10.
最受挫折的理由
:"Girlfren tak mau saya.... Cikgu....!! saya manyak sakit hati!!!" (抱着老师狂哭,老师呆着):'




11.
最胡說八道的理由
:"Ayah mau kahwin dengan emak sekali lagi..."




12.
最侮辱教育部的理由
:"Kerusi di sekolah sangat cheap! Saya tak boleh tidur dengan baik! "




13.
最進步的理由
:"Saya terkutip 1 ringgit..cari satu hari baru nampak seorang polis..."




14.
最令人同情的理由
:"Saya sesat jalan...kemudian kena rompak...kena hantam cukup cukup...kemudian seorang kata dia Gay...."




15.
最病態的理由
:"Saya tak boleh keluar rumah pada 1,13,21, dan 28 setiap bulan.."




16.
最挨不著邊的理由

:"Aunti sebelah rumah pigi hospital lahir anak.."




17.
最變態的理由
:"aiyoo Cikgu,...saya setiap bulan 'itu' pun datang sekali llamalunye....hehe..cikgu jahat oo~" (狂抛眉眼,老师呕!)




18.
最抽象的理由
:"saya nampak seekor harimau sedang main chess dengan Mike Tyson, jadi saya pun tengok tengok tengok...."




19.
最幸福的理由
:"tadi datang sekolah manyak leng lui kacau saya "



20.
最可恥的理由
:"Breakfes makan terlalu banyak! Tak boleh jalan.."




21.
最遭罪的理由
:"Tadi pigi tandas tak ada toilet paper, tunggu dalam sana sehingga Emak balik.."


22.
最天真的理由
:"Semalam saya kira bintang ...."


23.
最關心自己的理由
:"Semalam saya tidur sangat lewat, takut tak cukup rehat, jadi saya tidur banyak sikit hari ini"
24.
最大無謂的理由
:"Hari ini saya mau pigi mogok dengan PAS di KLCC....jXBXX BN naik harga minyak lagi!!!
25.
最諷刺宗教的理由
:"Saya bawa Father pigi jumpa bomoh..dia kata ada hantu kacau church dia" ﹝騙肖仔 )








lolx!!!!
learn it weh ! xD
hahahaha


copy from frens
 

Rachel's Life ♥ Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates