2011年3月19日星期六

:)

,
12.03.2011
星期六


早上补习
下午补习


晚上
Mid valley 去
买我亲爱的相机




My new honey s95







和妈咪去吃sushi 
然后闲逛 





My favourite Orange juice.NO twister But minute maid !
It taste Sweet instead twister sour !


Do you remember WASABI ?*Ngekk!



去jusco 买日常用品




girls generation 's fans Kisiao ing xDso crazy!





没有买什么
妈咪说
你开心到都不懂要买什么了拉~
哈哈哈哈哈 



14.03.2011
星期日



早上去了云顶的bukit tinggi
吃东西



下午
去了吧生的bukit tinggi







然后去口中所谓的GM
很好




逛到我要死
很大



可是
不适合我们逛吧


看到这个
妈咪看看我脸上那粒是什么


他说
穿不好吃不饱
妈咪看着我


你酱子还不饱啊?
穿不好啊?


包过头
     穿太好是吗?



LOLL - -*


15.03.2011
星期一


补习

去到那里
全部人一直关注我的头


从班上走出来
还特地叫我


还以为什么事
原来问我的头还好吗



过后去隔壁买面包饮料零食
给那个肚子饿跑去吃Milo的坏蛋




过后去那个坏蛋的家


那一晚
我换了3件衣服 
他换了2件衣服拍照


哈哈哈哈


谢谢妈咪买Hello kitty 的窗帘给我
还有谢谢kii dai sou 
帮妈咪拿那么多 travel Browser



也拿到了我的眼睛
变4眼妹了




16.03.2011
星期二


很早起床

要弄意大利面给人
还没有睡醒的状态下


拿了全部 Gar cang

结果发现没有面了
把全部东西放着
   走回去继续睡觉 


哈哈哈哈




然后起床准备
等Aki来载我拉

两个到了
还在车呆很久

看到人家打劫
有帕帕



我会听你的话
尽量不一个人在 KL晃 

送你送到~ 班上去



然后一个人去逛的时候
突然很不妥



*很虚脱
@@


冲去厕所
看镜子


吓死人
一直流汗
问题是我很冷的



所以我是在流冷汗


*哈哈哈哈哈哈阿 
好像觉得自己很白痴的自问自答



很不妥
吐不出


然后去Dunkin Donut
坐着



我怕我突然在街上跪下来
我会很 ><

结果我忘记了还喝

Green tea latte




然后就等他Lunch Time
陪了他Lunch



好很多
一个人逛


遇到Monnie and Wenjiar


闷到
整个金河都快走完了
而且走很多圈


闷到连Roller门口都经过


他放学了
在麦当当呆了几个小时把








We camwhore to kill the time ! :D
*These only Few in our camera .

他放学之前
闷到我一直早镜子
发现那大镜子 太过自恋


换小小的
xD











然后走去Pavillion
为了妈妈的茶太Chatime

*Sao dor dor .I koyakkan the plastic .And tie it there xD

待到八点才走



回到家
没良心的妈妈问我为什么那么早回家
=x






16.03.2011
星期三


补习
晚上去aki家




回到家
爸爸妈妈
买了很东西给我吃
但是我只喝了Pepsi


和我最爱的汤圆豆腐花



17.03.2011
星期四


早上补习的时候
哭了


因为补习哭
好久没有试过了
=[

一整天补习的时间
满到连早餐午餐都没有时间吃




早上补到晚上


晚上的add math class
我逃掉了




然后aki来早我
我家的妹妹们


好爱他
每次他来都发疯


18.03.2011
星期五



今天
是我最开心的一天了


因为
我可以睡到自然醒



可是一醒
立刻去补习了




8点放学
和妈咪去夜市



然后现在就更新拉





我讨厌这个假期
这个假期



超级无敌很乖
每天补习


然后晚上都没有超过12点回家




比上学日还累=[
补习不到我要吐




好啦
帮我按进去










谢谢你们






 ---


Sharing  


Share this cause Some Fb fren always asking me 

You're using which brand makeup product?
 using which brand beauty product ?
Which makeup remover?


and ....
So 


share now


i rather Love it . it's smooth .
Wont make ur skin DRY . 


and it's wash free product
I tried. Used it and didnt Wash face . 


After few minute. you'll feel nth on ur face !
But for me. I prefer  Wash my face agaiN! 


tak biasa maaa... xD


Remove ur mascara or waterproof muscara
No problem 

even though ur Fakeeyelash with SUPER GLUE 


Hmm.imean Simple makeup
if smoky eye or... Ehhaemm 


I never try lakk. 


The product instruction : For eye and lips


But i use on my cheek also 
*If i use blusher



And it's Cheap!!! 
Affordable
 for anyone .
Especially student Like me .*HEHH!



You can bring it home From 
any watson or Guardian .Pharmacy .Sasa 

But watson and pharmacy always cheaper then SASA ya!* 




And i'm not using Any beauty Product yah my dears.
No lie . 



so dont keep asking me .wad beauty product you should use ><
I cant answer you eyy xD



And my makeup is easy 
i Dont know how to makeup .
Im not pro at all >< 


Eyeliner 
Mascara


thats wad i only kno !


Fake eyelash 
Eye shadow ..


Ban tong sui eh! xDD



ANDDD
i'm using Mmaybelline Eyeliner Gel  *Most 
Aand maybelline mascara  


[Sorry that i didnt show you guys my pic. my eyeliner gel Look dirty cause the Eyelash glue >< ]


The face shop blusher .

Only these in my cosmetic bag . 


:)





Next sharing here ! Xdddd

I would like to share with youu all 
my 
 DIY nail
i awlays Diy bymyself 




at the last 
Just wannt to Thanks my dear Christina sistaaa !!!


Ilove Your pressie so muchh! 
I keep telling aki .
i love the LOVE so muchh ehhxDDD


you have two .saya satu jekk =[ xDDDD

 ♥Love euu so muchh mei mei 








T H E E N D
Comment to me OR inbox me if you wannt to ask anything ! 

 ♥Night peeps 
Ciaoooooo

 

Rachel's Life ♥ Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates